donderdag 9 april 2009

Nog geen nieuws aan het koolmeesjesgeluk, het balkon is nog geen burgelijke stand geworden en hij vliegt nog steeds af en aan, roept zich een schorre keel en heel af en toe komt hij met een, ik neem aan een vrouwtje kijken, die dan weer met haar snavel in de lucht weg vliegt, het zit hem nog niet mee.

Ook nog geen blok in elkaar gezet, wel een hoop zitten snijden gisteren, alles goed nagemeten en er liggen nu 4 blokken klaar om in elkaar gezet te worden.

Straks met moeders en HB naar de Digros voor de paas inkopen, want vanmiddag komen de 2 oudste kleinkinderen logeren, mams moet morgen werken en zij zijn vrij en opa en oma vinden dit verschikkellijk ;-) het spookje komt morgen ook weer thuis en die vindt haar grote neef en nicht geweldig. Er zal vanavond niets gezonds op het menu staan, want het is patatdag, ik doe er nog wel een komkommersalade bij want daar is Larissa gek op en ik vind dat ook wel lekker fris.



2 opmerkingen:

Joke zei

Altijd makkelijk: wat voorgeknipte blokjes...

Crea Annemieke zei

Ik weet niet of ze wel een nestje maken zo dicht bij de ramen en op een balkon.Het is dus echt maar afwachten denk ik.Ik heb in mijn tuin ook verschillende kastjes hangen maar ze gaan heus niet overal maar een nestje bouwen.Gezellige avond, ik ga ook patat eten,donderdag heb ik altijd oppasdag en dan kan het weleens laat worden dan bak ik maar snel patat, en succes verzekerd.
Groetjes Annemieke