vrijdag 10 april 2009

Hoe vroeger in de morgen.......

De vrouwen zijn al weer uit de veren en dat dankzij een poes die dacht een gat te graven in haar kattenbak, ze is de hele week al lekker bezig, begint zelfs aan mijn eetkamer fauteuils te krabben, ze heeft waarschijnlijk het voorjaar in haar hoofd, maar van mijn meubels blijft ze af!!!!!!! Maar ondertussen zitten Larissa en ik met nog dichtgeslagen ogen wakker te worden.Gisteravond kwamen een vriending en haar man langs voor de koffie en kreeg ik gelijk een leuk cadeautje, een broodmandje en lieve stofjes, dat was weer aaien en zij kon gelijk het schilderij herfstbos meenemen, ze bleven niet zo lang want ze waren op doorreis naar Egmond aan zee, lekker een lang weekend pierewaaien, ze treffen het want het is prachtig weer.

De kleinkinderen gaan vandaag alweer naar huis, Larissa vanavond en Aaron heeft voor vandaag een afspraak met zijn vrienden om te gaan chillen met zijn vrienden, die krijgt brood en drinken mee en zien we zondag pas weer, als je 13 bent dan is het nog best gezellig bij je oma en opa, maar je moet het niet overdrijven, want dat is niet cool ;-)

Meneer Koolmees had vanmorgen een vrouwtje bij zich, maar die had meer interesse in de laatste vetbal dan in hem, hij zal nog even geduld moeten hebben, de ware zal heus nog wel voorbij vliegen.

De bloesembomen hier in het parkje staan op knappen, nog een week of twee drie en we hebben weer prachtige witte boeketten voor het raam, jammer genoeg is het ook zo weer voorbij, maar voor die paar weken genieten we er van, het voorjaar is echt begonnen alles loopt uit en het zonnetje schijnt ook al, het zal weer een prachtige dag worden.










6 opmerkingen:

lut zei

Leuke cadeautjes. Fijne paasdagen!

Anoniem zei

Hallo Ines
Wat een lief cadeau, wat zijn deze mandjes leuk hé. Hier in Zweden zie je ze heel veel, als je bij iemand op visite gaat staat er dan meestal wel een op tafel.
O wat leuk dat er een dame is komen aan waaien, nu maar hopen dat het een paartje wordt.
Ik wens je fijne paasdagen toe.
gr Joke.
Ps geïnteresseerd om op de amicori lijst van mij te komen staan!!!

Crea Annemieke zei

Dag Ines,

Een enig mandje heb je ontvangen zeg.Kan je vullen met lekkers van de bakker.Ik ben nog steeds erg benieuwd naar de mezen.
Goede dagen toegewenst van Annemieke

Corrieneeltje zei

Wat een enig mandje! Dat gaat natuurlijk op de Paastafel met lekkere broodjes erin en dat gaat die stoere knul van 13 niet meemaken, da's nou weer jammer van "cool" zijn ;- )) Hel fijne Paasdagen Ines met al je geliefden!

Anoniem zei

Ach, dat arme mezenmannetje. Hoop toch echt dat íe nog een "duiffie"vangt!
Wat een fijne lapjes weer, en ene schattig mandje.
Laat je nou maar door Joke strikken, ik sta ook al op de lijst maar moet nog heel lang wachten voor ik aan de beurt ben, dus dan moet jij toch nog langer wachten!

Fijne Pasen, en geniet nog even van het jonge grut!
Groetjes, Leintje

GRANNY'S HOUSE zei

@Leintje Joke heeft mij gestrikt en ik sta op haar lijst ;-)