woensdag 8 april 2009





Gisteren 2 blokken gemaakt, maar ik denk nr. 1 toch nog maar eens over te doen, de puntjes zijn niet mooi en dan kan ik nu wel zeggen dat het wel mee valt, maar straks vind ik de hele quilt niet meer mooi, waarom ben ik toch altijd zo kritisch...............
Deze bejaarde dame heeft daar geen last van, die vindt alles goed, zolang ze maar bovenop de rugleuning van de bank mag slapen.


Gisteren ook nog dit roodborstje afgemaakt, in het echt is hij mooier, hij staat nu te drogen en verhuist later naar de jongste DD.

Al met al een hele productieve dag gehad, maar ja wat wil je ook, geen aanloop en geen spookje.


Meneer Koolmees heeft nog steeds geen vrouwtje kunnen charteren en hij doet toch zo zijn best, hij blijft af en aan vliegen en roepen IK HEB EEN NEST, maar tot nu toe allemaal tevergeefs en hij ziet er zo schattig uit.

Gisteren ook eindelijk weer eens 2 musjes gezien een hele dikke en een slanke, je ziet ze hier bijna niet meer, zitten natuurlijk allemaal bij de mac.


Vandaag even een rondje doen met mijn moeder en een abonnement bij Avifauna halen, ook voor DH, kunnen we gezellig met de kleinkinderen daar naar toe, het is zomers zo lekker om daar rond te lopen, niet in het weekend want dan is het veel te druk met dagjesmensen.


Ik kreeg net een envelop binnen met een patroon van Nenne Design omdat ik bijna het juiste nummer had opgegeven, ik ben er heel blij mee en als het af is zal er ook een klein spookje blij mee zijn, zie bovenstaande foto, is het geen lieverdje?



4 opmerkingen:

katrien zei

Mooie blokjes,en het roodborstje ook al zo mooi.

gerda zei

wat een prachtige dingen allemaal...maar het roodborstje is helemaal SUPER!!
heb je dat zelf geschilderd????
jeetje wat knap!!!
het is zo'n bijzonder vogeltje..;0))

Balsemien zei

leuk je roodborstje!
Als je niet teverden bent haal je het toch uit. tenzij je je er niet meer aan stoort...

Corrieneeltje zei

Gôh Ines wat een boel nieuws! Twee mooie blokken en een prijs van die lieve Janet en een prachtig roodborstje! Er gebeut altijd véél bij je, veel leuks!!!