woensdag 15 april 2009



Ik was gisteren iets te enthousiast, er is maar 1 blok afgekomen en echt heel mooi vind ik hem niet, maar als hij tussen de andere zit valt het vast mee, anders kan ik de kleuren altijd nog veranderen.




Vanmiddag mag ik om 13.00 uur weer naar de tandarts, mijn halzen liggen bijna bloot en die gaat hij bedekken, moet er natuurlijk de boor even aan te pas komen, brrrrrrrr, maar het duurt maar 20 minuten voor 2 halzen dus....................




Gisteren toch nog aardig druk gehad, eerst met moeders naar de aldi, toen de 2e baan aan de HAL vastgehaakt en daarna het blokje gemaakt, plus nog wat driehoekjes gesneden voor de mandjes en een blok gemaakt.

Om 17.30 uur was het spookje ook weer hier om te eten en gingen haar papa en mama naar de yoga, die hebben daarna hier hun eten gekregen, om 20.00 uur was de rust weergekeerd en hebben we lekker tv gekeken, ik natuurlijk met een handwerkje.
Vandaag nog even genieten van het prachtige weer en natuurlijk de resterende blokjes afmaken.




6 opmerkingen:

katrien zei

Mooi blok en leuke mandjes.

Crea Annemieke zei

Dag Ines,

Heel wat gedaan.Een vrouwenhand en een paardentand mogen nooit stilstaan.Wel eens van gehoort? Ik wel hoor.
Zonnige groetjes van Annemieke

Anoniem zei

Hallo Ines
Jou blok stond er gisteren nog niet op toen ik lans kwam, mooi geworden en wat een werk die mandjes, waar haal je het geduld vandaan.
Ja hier waar wij wonen is het een grote dierentuin, tot vorig jaar een mamma beer met twee van haar cups.(noem je dat zo) aan toe, dat was minder leuk.
We hebben ook lynxen, ik heb ze nog niet gezien, maar de buren wel. dus we hebben artis in de tuin, en Avifauna.
Hoe staat het met het vogeltje!!!
Groetjes Joke

Annelies zei

Erg mooie mandjes Ines.
Sterkte bij de tandarts.

quilting Jeannet zei

Hoi Inez,
Ik vind je blok wel mooi, hou wel van die sobere kleurtjes, en goed in elkaar gezet.
groetjes, Jeannet

Balsemien zei

Hoi Ines, mooie blokjes, mooie bloesems... De tandarts dat is mijn grootste vriend, maar niet heus,brrrrrrrrr....
Veel sterkte als je weer terug moet!
je bent zo'n bezige bij en jouw kinders en kleinkinderen zullen blij zijn met zo'n moeder en Oma waar het altijd goed toeven is!