zaterdag 26 februari 2011

Ze is weer thuis en heeft met moeite afscheid kunnen nemen van Bolo de beer en het duurt volgens haar weer jaren voor ze hem ziet.
Ze viel met haar neus in de boter, want Dylan, Aaron en Donut waren hier en die kregen dan ook een warm welkom en ze vond het maar niks dat die weer naar huis gingen, maar ze mocht van mij kiezen wat er gegeten ging worden en dat werd dus macaroni met een bad en chocoladetoetje toe.

nr. 35 Flower basket
nr. 36 Ligt klaar om aan elkaar gezet te worden, maar dat lukt gisteren niet, Donut wenste alleen maar op mijn borst te slapen, met zijn koppie in mijn nek en dat naait toch niet zo makkelijk, hij kan snurken als een bootwerker en is een goeie concurent vaar mijn DH ;-))
Straks komen mijn DB en DSIL en zie ik wel of er nog wat gequilt gaat worden

7 opmerkingen:

katrien zei

Leuk mandjes blok.

mia zei

Je bent een bovenste beste , zie je straks

Waterkoud groetjes Mia

Annelies zei

Zo'n kleine meid en zo'n grote beer ! Lieve foto.

Lida zei

Mooi blok weer, ligt hier ook klaar om in elkaar gezet te worden! Ja voor die kleintjes duurt alles lang, eeeeeeuwig!!!
Geniet maar van die kleintjes, ze worden zo gauw groot! groetjes
Lida

josé zei

Wat een enige foto van Spookje.

Geweldig dat ze zo genoten hebben.

Fijn weekend !!

Liefs José

Berna zei

Mooi blokje en een lieve foto van spookje met Bolo.

Johanna Zweden zei

Wat leuk Ines, wil ook even kind zijn!
Mooi je blok, groetjes Joke