zaterdag 12 februari 2011

Gisteren alleen 2 cupcakejes gemaakt en verder 's morgens met de jongste DD op beddenjacht voor het spookje en 's middags met mijn moeder lijstjes gekocht voor haar achterkleinkinderen en dan is zo'n dag om voor je er erg in hebt.
7 Uur belde onze oudste kleinzoon of hij mocht logeren, dat mocht maar we moesten wel vroeg weg voor de beurs in Vijfhuizen, dat gaf niet want dan ging hij naar de overkant om met zijn nichtje te spelen, hij ligt nu nog, net als zijn opa heerlijk te slapen, ik duik dus zo de badkamer in, voor het manvolk hem overneemt ;-)

5 opmerkingen:

Johanna Zweden zei

Twiet twiet, hier komen wat vogeltjes aan!!!!!
Wat een heerlijke cakejes, heb meteen koffie gezet!
Gezellig de kleinkinderen zo om je heen.
Fijne dag groetjes Joke

Dorine zei

kan ik jouw cupcakje komen eten mag jij die van mij opeten.
groetjes Dorine

katrien zei

OOOOOOO nog meet taartjes.

Berna zei

Mmm taartjes.
Veel plezier in Vijfhuizen.

Cindy at her Country Home zei

IIIEEEKKKS, CUPCAKEJES?.... Ben er bij lieverd, dikke zoen voor jou van mij Cin x