donderdag 17 februari 2011

nr. 29 Economy
Dit blokje was zo klaar en dat is het volgende blokje ook bijna.
Gisteren weer nieuwe blokjes zitten plastificeren en Saar vond dat maar vreemd, ze kwam heel voorzichtig steeds dichterbij, pootje voor pootje,

tot ze bijna met haar neusje tegen het blad aan zat, ik pakte het eruit en floep weg was ze, want je weet maar nooit, zo'n blad kan ineens tot leven komen en jou aanvallen.
Gisteren met mijn jongste DD naar de Rijneke boulevard geweest en daar heeft ze een schitterende klamboe gekocht bij de Trendhopper en zich daarna helemaal uitgeleefd bij de Xenos en het bed van het spookje is nu helemaal af en de jongedame wilde er niet meer uit, zo mooi vond ze het.


6 opmerkingen:

Annelies zei

Jeeh, die kleine dame, alias het spookje, is nu een echte prinses.

Johanna Zweden zei

Wat een prachtig prinsesje heb je daar in haar hemelbed,schitterend.
Wat een schitterden foto van poes.
En wat een mooi blok heb je weer gemaakt.
Handig wat je doet.
Groetjes Joke en een fijne dag

Dorine zei

Heerlijk plekje voor het spookje ennne kijk even op mijn blogje, daar is een verassing voor jou......

Miriam zei

Oh die Saar.............leuk is dat toch hè. Die twee vloermonsters van mij hebben niet veel interesse meer in hetgeen ik doe (behalve als er wat te eten valt). Maar ja ze zijn in mensenjaren 76 en 80 jaar oud, dus dan mag je wat rustiger worden hè.

Het spookje kun je nu wel sprookje gaan noemen met zo'n geweldige kamer!

Groetjes
Miriam

Anoniem zei

die poes is ook wel een spook hoor en dat prinsjesje is nu echt een prinsesje geworden.Prachtig.

Monica zei

Wat is dat prinsessenbed leuk geworden, daar zal de kleine meid wel heel blij mee zijn. Ook jouw blokken vind ik geweldig mooi. Ik heb jouw blogjes weer even 'bij'gelezen, en heb genoten van al het moois dat jij maakt, groetjes