dinsdag 1 februari 2011

Gisteren was het een rommelige dag en ben ik niet veel aan patchen toegekomen, maar ik heb wel 2 verrukkullukke cup cakes gemaakt, nadeel is, ben ze alletwee alweer kwijt, vandaag wordt het net zo rommelig als gisteren, tussendoor dan maar weer aan de cup cake.
Zij heeft er een tutorial van gemaakt en hij is makkelijk te maken.
Er gebeurde gisteren trouwens ook nog iets leuks, ik kreeg 2 kaartjes aangeboden voor de Expo, mijn DH riep gelijk, gezellig kan ik ook mee, wat heerlijk dat er nog van die lieve mensen bestaan.

6 opmerkingen:

Wilma Kuin zei

mmmm... heerlijk!! Ze zijn erg schattig!!

katrien zei

Leuke speldekussentjes.

Mia zei

Ze zijn schattig ja graag hahaha

Groetjes Mia

Lida zei

Leuke cakejes en zo weinig caloriën!! Fijn dat je die kaartjes kreeg, nu ik ga ook al zal ik wel zelf moeten betalen!LOL!! Groetjes
Lida

Annelies zei

Prachtig heel smakelijk ogende cakejes !

jose zei

Kwam ze bij MarianneD ook tegen enig zijn ze.

Kijken of mij dit ook zal lukken moet ik wel grote theelichten kopen.

Ik heb er zo zin in bij jou, maar lees dit kan al niet meer ze zijn al verdwenen. Nu moeten je nieuwe maken. Geen probleem volgens mij bij jou.

Liefs José