maandag 21 februari 2011

Heerlijk op vakantie en ze vermaken zich prima.
Deze moet nog groter worden, maar dan met andere stof, want ik heb niet genoeg om er nog meer blokken van te maken, op de markt maar eens neuzen voor streepjes en stippels in die kleuren, dan gaat het toch een fleurig geheel vormen en heeft het spookje een leuke quilt voor op bed.
Gisteren ook weer wat aan mijn vingerhoedjes gedaan, maar die laat ik morgen zien, straks even bij de oudste dochter aanwippen, want die hebben gisteren een Frans bulletje opgehaald.

6 opmerkingen:

goof zei

Wacht even Ines, dan ga ik mee! Bulletjes vind ik zo schattig,... ooit hadden we een engelse, die zijn net wat breder.
Veel plezier!

Annelies zei

Wat een fleurige blokken !

jose zei

Geweldige blokken hier zal Spookje blij mee zijn. Bulletjes die ken ik niet, je zal zeker een foto voor laten komen. Dan weet ik ook wat dit is.

Fijne dag geniet er van.

Liefs José

Dorine zei

Ik zie dat ik je een nieuwe verslaving heb gegeven wat die blokken betreft.
Mooi die kleuren zo lekker fleurig.

Anoniem zei

toch maar een bedquilt voor spookje?, leuk hoor,misschien krijg ik de smaak ook nog te pakken.arit was zo blij dat ze mee mag naar jullie,ze wist nog precies dat ze samen hadden gespeeld en in de stoel hadden gezeten met de popjes.
doei, liefs Hermie

els zei

Wat wordt dat vrolijk zeg, het is een leuk blok om te maken, je hebt mij er ook mee aangestoken. Ik zal vanavond een foto op mijn blog zetten http://www.elsjethuis.blogspot.com/
als je het leuk vindt kan je even komen buurten. Groetjes van Els