zaterdag 5 februari 2011

nr. 23 Country farm
Zo'n makkelijk blokje en ik heb het wel 5 keer uit moeten halen omdat ik het gewoon verkeerd in elkaar zat te zetten, over ezel gesproken ;-)) maar het zit nu goed, kan nog wel een strijkboutje hebben, maar dat komt wel.
Dit rommeltje moet een klein Valentijnprojektje worden, maar dat laat ik wel zien als het af is.
En gisteren zei mijn DH ineens, ik ga die ene muur schilderen en een stukje om de hoek, er staat nog een emmer ROOD en die past er mooi bij :-O ik schrok me een hoedje, maar hij heeft het gedaan en ik moet zeggen, lelijk is het niet, maar je moet er wel aan wennen.




8 opmerkingen:

carine zei

heeft wel een warm gevoel hé , die rode kleur. Had het ook gedaan hier bij mijn, maar mijn DH kreeg het op z'n heupen, dan maar naar het taupe kleur , moet wel zeggen, ik had de grote muur gekozen en de muur van de haard. was van het goede een beetje teveel. Proficiat en alvast een happy Valentine gewenst! De blokken daarentegen, ja een mens kan soms verstrooid zijn hé ,alles oké . Hij is toch mooi. Carine

katrien zei

Mooi blok alweer.Succes met je valentijnsproject.

Annelies zei

Je bent gezellig bezig. Mooi blok en ik ben benieuwd naar je Valentijnsproject.

Ria, zei

Kan me voorstellen dat je even aan je 'nieuwe' muur moest wennen, maar het is wel een warme kleur. Je hartjes komen er mooi op uit. Mooi blok toch geworden. We moeten allemaal wel eens in z'n achteruit hoor.
Groetjes

Lida zei

Mooi rood is niet lelijk, zei mijn pa altijd! En wat een schitterend warme kleur is het geworden en wat komen jouw harten er mooi op uit! Prachtig blok en zo'n dip hebben we allemaal wel eens, iets wat je normaal zo even doet en dan maar tobben, maar toch een fantastisch resultaat, groetjes
Lida

josé zei

Ik ben ook benieuwd naar jou project! En mooi rood is niet lelijk, ziet er gezellig uit met ook de leuke harten tegen de muur. Ik hou er wel van.

Anoniem zei

Hoi Ines, staat ontzettend leuk die rode kleur, de haard en de harten komen veel mooier uit zo.
Ach ja een ezel ben jeniet,want die stoot zich geen 2 keer aan dezelfde steen hahahaha.
Ben benieuwd naar je valentijnsdingetje.
liefs Hermie

Balsemien zei

Je hebt de smaak te pakken Ines. Zo ging het mij met de klosjes: nee, nee, eh...ja!
Fijne zondag!