maandag 7 februari 2011

En zo is hij geworden mijn Valentijntje, ik ga bovenop ringen eraan zetten en dan kan hij in de nieuwe kamer van het spookje, haar mama heeft al wat Matroehska's gekocht bij Leen Bakker, maar nog niet veel voor aan de muur en het spookje is altijd een heel dankbaar kind om wat aan te geven, want je wordt bijna doodgeknuffeld door haar ;-)

Daarna nog 19 vingerhoedjes eraan gezet en een heel stel geknipt, voorlopig hoef ik mij dus weer niet te vervelen.

Voor vandaag staat nr. 24 van het boerinnetje op mijn programma en het is er echt weer voor, want zo gezellig ziet het er buiten nog niet uit.



9 opmerkingen:

quilting Jeannet zei

Leuk quiltje geworden!
Je stofjes voor de vingerhoedjes vind ik ook Mjummy....
groetjes, Jeannet

Wilma Kuin zei

Wat een schatje!!

Zo te zien hoef jij je inderdaad niet te vervelen.
Wat is vervelen ook al weer?/
;o)

Annelies zei

Wat een leuk hartenquiltje !

jose zei

Je bent lekker bezig !! Hier zal Spookje blij mee zijn !!


Haar muur fleurt helemaal op met dit weer..


Liefs José

Johanna Zweden zei

Hallo vanuit het zonnige Zweden, koud dat wel, maar schitterend weer.
Wat een enig quiltje,
Nu Spookje zal heeeeeeeeeeeeeeeeeel blij zijn.
Groetjes Joke en een fijne dag

neeftje zei

leuk hartenquiltje! oei die vingerhoedjes, ik ben gelukkig nog niet gezwicht! groetjes

Simone de Klerk zei

Je Valentijntje is een echt schatje geworden! Prachtige stofjes!

Anoniem zei

Nice fabrics in your valentine-hearts.

Anoniem zei

Lovely fabrics for the February Hearts, it was a great project to work on...Regards, Lyn