donderdag 10 februari 2011

nr. 25 Cups and sources
Ziezo, weer een blokje af van de Farmers wife, ongemerkt heb ik er toch alweer aardig wat gedaan en hoef ik er nog maar 86 te doen ;-)
Gisteren kreeg ik van iemand een link door met alle templates per blok en dat is een stuk makkelijker, want nu moet ik template voor template uitprinten en nu heb ik ze per blok bijelkaar en gemak dient de mens en je gebruikt minder papier ook.
Zo komt mijn hulp en straks mijn moeder ophalen en doen we samen de wekelijkse boodschappen, daarna even naar de Kwantum voor nog een stel In-betweens, DS heeft dan in de tussentijd de rails opgehangen en dan zitten we er weer netjes bij.

6 opmerkingen:

Wilma Kuin zei

Weer een prachtig blokje rijker.
heerlijk hulp in de hh...

Johanna Zweden zei

Mooi blokje Ines
Makkelijk dat je nu de templates hebt, ga je nog sneller.
Fijne dag groetjes Joke

katrien zei

Nog een mooi blok erbij.

Dorine zei

En weer een mooi blokje

Shirley zei

Oh nog maar 86, als je maar leut heb tijdens het maken, dan maakt hoeveelheid niks uit; of moet hij eind van de maand af zijn?

Jane in Cumbria zei

Mooi blokje hoor, en je vingerhoedjes zijn ook leuk.
groetjes
Jane