donderdag 24 februari 2011

nr. 33 Farmer's puzzle
Het schiet lekker op zo, ik heb nu toch al een behoorlijk stapeltje gemaakt, maar voorlopig ben ik nog niet klaar en ga ik rustig verder.
Morgen komt het spookje weer thuis, ik begin haar nu toch wel te missen, het is ook zo'n heerlijke kwebbelkont.
Zo komt mijn hulp en we hebben er een uur bijgekregen en dat is toch wel fijn, want 2 uur is net niks en gelukkig zagen ze dat bij het WMO ook in.
Straks mams ophalen voor de wekelijkse boodschappen en de bruine bonensoep uit de vriezer halen, dan maak ik er een makkelijk kookdagje van en kan ik weer een blokje maken.

4 opmerkingen:

Dorine zei

En ook deze ziet er weer leuk uit.
Gezellige dag gewenst

Carla zei

Hoi Ines, mooi blokje weer. Dank je voor je reactie op mijn blog, vrijdag zoek ik nog wat nieuwe lapjes voor de quilt en dan weer verder met de volgende blokken. Fijne dag vandaag,
groetjes, Carla

Annelies zei

Mooi blok weer Ines.

katrien zei

Nog een mooi blokje.