zondag 6 februari 2011

Gisteren lag de envelop van haar in de bus en kon ik weer heerlijk even aaien, want ze hebben allemaal een hele hoge aaibaarheidsfactor.

Toen aan de slag met een project waarvan ik al een hele tijd beweer, dat ik er voorlopig niet aan zou beginnen, maar zij laat telkens weer mooie foto's op haar weblog zien, ik kon er geen weerstand aan bieden, hoe groot het gaat worden weet ik niet, want de stukjes zijn behoorlijk klein, maar zeg nou zelf, wel erg mooi.
Deze schiet ook al lekker op, er moet nog een borduurtje op en dan kan gij gesandwiched worden, het patroon van het Valentijnquiltje, kunnen jullie hier vinden.

10 opmerkingen:

goof zei

Wat een goed begin van de zondag! Ik zit hier te glunderen,...
;o))))))))))))

Berna zei

Prachtige stoffen heb je gekocht!

quilting Jeannet zei

Wat een prachtige stofjes gebruik je daarvoor. Ik ga zo eens kijken bij HAAR waar je die vandaan hebt.

Annelies zei

Wat een leuke stofjes. O hemeltje, je bent besmet met het v..virus.

Inge Slaats zei

Haha, die Ines! Ze kon het weer niet laten. Huppetee, begonnen aan een nieuw project. Ik snap het helemaal hoor, ik ben er ook voor gevallen. Het is ook zo leuk om te doen, maar het moet steeds tussendoor hè. Er liggen ook nog zo veel andere dingen.
Je stoffen zijn mooi en je hebt al een behoorlijk stuk gedaan, goed hoor!

Klaske zei

Ha ha, kon je geen weerstand bieden??Je gebruikt er in ieder geval prachtige stofjes voor!!Fijne zondag

katrien zei

Haha ,ook gevallen voor de vingerhoedjes.Leuk hé.

Lida zei

Gaaf die lieve kleurtjes, geen wonder dat Goof zit te glunderen, weer een verslaafde!! Succes met je Valentijntje, groetjes
Lida

Jantine zei

Die vingerhoedjes roepen hard hè? Het ziet er leuk uit bij jou!

Yvonne aka sommeke zei

Goh, ik moest hier heel wat bijlezen!
Over die schattige smakelijke cupcakes en nu over je nieuwe lapjes en verse verslaving!
Ach, als je maar plezier hebt toch!