vrijdag 25 februari 2011

nr. 34 Flock

Als ik is zit te bladeren in mijn boerinnetjes boek, dan komen er zulke leuke en mooie blokjes voorbij, dat ik bijna niet kan wachten om ze te maken, maar ik blijf rustig....ahum....en werk ze gewoon volgens de volgorde af ;-)
Straks komen de jongste en oudste kleinzoon, inclusief Donut even buurten en met een beetje geluk is het Spookje dan ook weer thuis en dat zou voor de jongste kleinzoon geweldig zijn, want die twee zijn 4 handen op een buik.
Vanmiddag, samen met DH naar de pedicure, hebben wij voor het weekend heerlijke zachte voetjes.

4 opmerkingen:

Heleen zei

Hoi Ines,
Door alle drukte liep ik wat logjes achter. Je hebt mooie blokken gemaakt en je strikjes quilt is lekker vrolijk. Geniet lekker vanmiddag van je behandeling! Fijn weekend alvast.

Lida zei

Prachtig blok weer, hoe speel je het toch klaar om iedere dag een blok te maken?? Wens je een heel gezellige dag met het geboefte en lekker zachte voetjes, groetjes
Lida

Yvonne aka sommeke zei

Mooi blokje weer!
Geniet van jullie zachte voetjes! ;-)

Anoniem zei

Ιntroducing Seх Toys Victіmisation а tantriс massageOnе victimized tantriс maѕsage
hеaling symbоls is the Chο Ku Rei,
too known as the force symbolіzatіon.


Αlso visit my wеb blоg: erotic massage in london