maandag 28 februari 2011

Ik werd vanmorgen wakker gemaakt door een Donut, waarvan ik vergeten was dat hij hier zou komen, even later kwam het Spookje onverwachts, nog lekker in pyama want ze is nog steeds wat grieperig, maar mama is luizenmoeder die moest nog even naar school en dan is het natuurlijk erg makkelijk als je moeder zo dichtbij woont.
nr. 36 Flower garden path
Hij lijkt misschien niet netjes, maar alle puntjes zitten goed, dus op naar blokje 37.
Binnenkort toch maar weer eens op zoek naar stof voor de sashings van de LIB, anders blijft hij liggen en dat is niet de bedoeling.

5 opmerkingen:

Wilma Kuin zei

Ja wat boffen wij met de kinderen zo dichtbij. Alleen zijn het bij mij niet alleen de kinderen.. De huisdieren weten mij ook al te vinden.

Beterschap!!

Jossie zei

Spookje boft toch maar met zo'n oma en omgekeerd natuurlijk ook. Gaat het weer wat beter met haar?
Mooi blokje weer Ines. Je doet echt veel ondanks je drukke huisje.

Johanna Zweden zei

Nu Spookje laat je maar lekker verwennen door oma, als ik in Nederland had geweest, had ik nu me door jou oma ook even laten verwennen, door een kopje koffie!
Mooi je blok Ines
Ik denk wat staat nu Luizenmoeder , grinnik totdat het tot me doordrong!!
Fijne dag groetjes Joke

christine zei

oh Ines wat ben je al ver met je boerinnetje leuk he die blokken . ga straks ook weer een blokje knippen voor de bee van morgen. en een blokje voor vanavond deze top moet klaar voor eind july ze wordt voor mijn dochter die is dan 12 en half jaar getrouwd.

christine

Heleen zei

Weer een mooi blok en ik kan me niet voorstellen dat jij een slordig blok maakt! Daar ben je veel te kritisch voor dus ik geloof je meteen. Lekker he die kleine meid zo ff om de hoek!