woensdag 2 februari 2011

Wat kan het leven toch mooi zijn, of zoals het spookje zo mooi kan zeggen, ik voel allemaal gelukkigheidjes in mijn buik.
Wij hebben een leven van voor het faillissement en dat was er een van en en, na het faillissement is het of of, daarom kwamen die vrijkaartjes voor de Expo zo mooi uit, want mijn lief wilde al mee en nu kan het, maar een dag later kwamen we er ook achter dat we op ons gekregen postcodeloterijlot een prijs hadden gewonnen, we krijgen 3 maanden de Linda en opa kan met onze oudste kleinzoon naar Gooise vrouwen, niet dat opa die zo geweldig vindt, maar Aaron des te meer en gisteren ging ik met mijn jongste het spookje uit school halen en ik had haar nog niet gezien, toen ik vanaf het schoolplein hoorde juichen, OMA...mijn allerliefste oma is er en even later werd ik omarmd door het lekkere ding, wat heeft een mens hierna nog meer nodig, dat zijn toch alleen maar gelukkigheidjes :-D
Dus nog maar een cup cake gemaakt, nu mokka met chocola, heerlijk!!!

En prik ik ook nog steeds een steekje in een theedoek.


7 opmerkingen:

JOhanna Zweden zei

Wat leuk voor jullie, en Opa tussen de Gooische vrouwen!! Maar Linda is een leuk blad.Wat een leuk taartje, zo een wil ik er ook, dan kan ik er genietend naar kijken en niet aankomen in kilo´s
Goed bedacht Ines
Mooi je theedoek
Fijen dag groetjes Joke

Dorine zei

Oh Lieve Ines
Zo waar wat je allemaal schrijft
Eigenlijk gaat er niets boven de onvoorwaardelijke liefde van een kleinkind dat geeft gelukkigheidjes
En dan nemen we gewoon een cupcake je die mag van de Frank.
Maandag ga ik met mijn Bee ook aan de cupcake Je hebt ons besmet................

Jossie zei

Ines, wat heb ik hier veel bij te lezen. Wat heb jij toch een gezellige blog. Ik neem er nog even een kopje thee bij. Jammer dat ik niet in de cupcake kan happen. Hij ziet er zo lekker uit. Wat heb jij een heerlijke week vol verrassingen achter de rug. En dan ook nog zoveel mooie blokken gemaakt. Ik kom nu weer elke dag even genieten hier!

Mia zei

Gefeliciteerd hoor en nu maar hopen dat het doorzet ,cupcake wederom prachtig wacht nog steeds .
doei doei Mia

Heleen zei

Wat lekker he, zo'n meevallertje op zijn tijd!Het is je gegund hoor! En dat mag zeker met een cupcvake gevierd worden.hihihiihhi

Inge Slaats zei

Wat leuk bedacht van het spookje, gelukkigheidjes in je buik. Lekker kind is het hoor!
Fijn hè als er leuke dingen op je pad komen.
Leuk, die cupcakes!

Groetjes,
Inge

Balsemien zei

Gefeliciteerd! En van deze cupcakes kun je heerlijk smullen zonder de hele tijd aan je lijn te moeten denken ;-)