dinsdag 7 december 2010

Wat zijn we geschrokken gisteren, mijn moeder belde in paniek op, want het gebouw waar zij woont stond ook te schudden, bij vrienden van ons vielen allerlei spullen op de grond, mijn moeder woont er zo'n 200 meter vandaan, maar zij maar 50, gelukkig wonen ze er om de hoek, wan tegenover de flat waren alle ruiten gesneuveld, hopelijk blijft het bij dit ene slachtoffer, want ze kunnen nog steeds de uitgebrande flats niet in, een ding is zeker, het had nog veel erger af kunnen lopen hier in Alphen.
Toch nog wat gepatched en geknipt en gisteravond mijn weblog in de kerstsferen gefreubeld.

3 opmerkingen:

Klaske zei

Wat ziet het er hier al gezellig kerstig uit!

sylvia zei

pff, wat een verschrikkelijk ongeluk is dat geweest.
ik kan me voorstellen dat mensen helemaal in paniek waren!!!

Jantine zei

Wat een schrik zeg, daar zou ik ook van slag van zijn!