donderdag 23 december 2010

Hier een bergje blokken van de Sweet, ik had hem in elkaar gezet, maar ben nu weer achteruit aan het quilten, er zitten blokken tussen die veel groter zijn en daardoor gaan roffelen en dat is geen gezicht, ook zitten er tussen die ik al tig uit elkaar heb gehaald en nog steeds niet mooi zitten, geen idee hoe dat komt, maar ik ga die ook uithalen en doe ze weer opnieuw, hopelijk lukt het nu wel.
Deze ben ik aan het uithalen en dan ga ik straks eerst alle stukjes strijken en de malletjes erop leggen, want ik ben altijd heel precies daarmee en snap dan ook niet waar het elke keer fout gaat, natuurlijk ga ik ook verder met mijn andere projecten, want anders zou ik gek worden ;-))
Ik ben trouwens een hele tijd geleden gestopt met de Sweet, want ik kon niet meer tegen het geworstel met de blokjes, ik hoop dan ook dat andere meer succes hebben met hun Sweet.
Met mijn goeie oog was het gelukkig nog steeds 100%, mijn slechte was weer wat aan het rommelen en als het zicht nog minder werd moest ik weer geholpen worden, maar voorlopig mag ik toch weer een half jaar wegblijven.

4 opmerkingen:

Heleen zei

Ines die Sweet was voor mij ook ene migriane! Het ligt niet aan jou want jij werkt altijd zo precies. Ik vond het ook helemaal niks en was ook na 3 maanden er klaar mee. Een boel gepriegel en zeker geen beginners niveau en absoluut niet voor de naaimachine geschikt.(laat ik nu een machine mens zijn)Mijn moeder heeft van de mooiste blokken nu 2 mooie kussens en het is goed zo.

Laurence zei

Very beautiful fabrics and block.

Dorine zei

Hoi Ines,
Ik ben er nog steeds mee bezig.
loop nu ongeveer 3 maanden achter.
Het patchwork gaat goed hoewel ik toch ook geen prof ben, maar het appliqueren ga ik nog eens overnieuw doen denk ik.
UIteindelijk is het wel een memorie, want er zitten al veel uurtjes in ook zittend naast het bed van DH
En achteruit naaien hoort erbij..............

katrien zei

Jammer van het terugnaaien.