zaterdag 18 december 2010


Van Goof kreeg ik net een stokje toegeworpen, met de mededeling of ik 10 gedachten op wil noemen.
1. Mijn eerste was, even wakker worden, is dit prozaïsch of niet ;-)
2. En nu een senseo om echt wakker te worden.
3. Ik werp een blik naar buiten, heel zachtjes en wat ziet het er mooi uit zo'n witte wereld.
4. Telefoon van mijn jongste DD met de mededeling dat ons balkon vol met vastgeplakte sneeuwballen zit, dat waren dus al die bonken gisteravond.
5. Daar is ze weer, ik kan daar zo van genieten.
6. Wat kunnen wij ons gelukkig prijzen met onze 3 kinderen, nieuwe en oude schoonkinderen, samengestelde gezinnen en daardoor heel veel kleinkinderen, deze had eigenlijk op 1 moeten staan, maar toen was ik nog niet wakker.
7. Er komt een nog niet zo'n wakkere man uit de slaapkamer, die mij een heerlijke knuffel geeft.
8. Vandaag is het schitterend weer om te patchen.
9. Even mijn recepten zoeken van de carameltaart, zit in mijn map zalige recepten.
10. Nog een senseo pakken en de nieuwe blokjes neerzetten en 3 namen waar ik het stokje aan geef.
Dat zijn Joke en Lida en Dorry jullie mogen ook weer 3 bloggers aanwijzen en zo het stokje doorgeven.
nr. 5 Bat wing en nr. 6 de Big dipper.


7 opmerkingen:

Balsemien zei

Hoi Ines, Wat een grappige gedachten zo net na het wakker worden, leuk!

Els zei

Bedankt Ines voor je gedachten, ik heb de mijne een paar dagen geleden verwoord was wel leuk om er eens goed over na te denken en dan heb je gedachten genoeg hiihi

Lida zei

Bdankt voor je gedachten en het stokje, ik zal het morgen gebruiken en doorgeven! Groetjes
Lida

katrien zei

Mooie blokjes en leuke gedachten.

Anoniem zei

fijn weekend !!!;-))...MM

Heleen zei

Leuk he, zo die 10 gedachten. Net alsof we even naast je zitten. Je hebt de smaak goed te pakken met je blokken. Weer 2 mooie erbij.

gerda zei

we denken er wat af met zijn allen....:0))
leuke foto's..en mooie blokken heb je gemaakt!!;0)
Fijne dag