donderdag 28 april 2011

Weer een rand eraan gezet, ik heb hem nu goed opgemeten en hij wordt 5 blokken breed en 7 blokken lang, dan past hij net mooi op de muur, groter werkt niet, misschien moet hij nog wel een rand kleiner, maar dat zie ik nog wel, van de andere kan ik dan nog wel een klein quiltje maken, of een loper.
Zo komt mijn hulp en straks ga ik weer mijn moeder ophalen voor de boodschappen en is zij de rest van de dag weer hier, ze geniet daar altijd heel erg van.
Gisteren heb ik bij de Casba een relax-fauteuil met haar gekocht en over een week of 10 kan ze daar van gaan genieten, wat zijn die dingen trouwens duur, maar ze was er aan toe en gelukkig kan ze het betalen.

5 opmerkingen:

Wilma Kuin zei

Mooie blokken, Ines!!
Ja deze zijn erg duur maar heerlijk voor ze. Ik heb juist moeders weer naar huis gebracht na een nachtje logeren. Nu zijn mijn kostbare jongens hier... heerlijk...

Annelies zei

Het gaat nu snel !

Lida zei

Moi is hij zo, ik heb gelukkig ook de slag weer te pakken, maar ben nog niet zo ver als jij hoor! Ziet er schitterend uit! Gezellige dag samen met je Mams en geniet van elkaar! Groetjes
Lida

Miriam zei

Wat een mooie quilt wordt dat toch!!!

Groetjes
Miriam

katrien zei

Heel mooi is ie al.