vrijdag 22 april 2011

De aanblik van deze foto van het spookje maakt mijn dag al helemaal goed.
Gisteren kwam de jongste DD met deze schoolfoto en dit is voor het eerst dat ik een schoolfoto zie, die zo leuk gemaakt is, geen standbeeld van een kind, maar een op blote voetjes en vrolijke kleuren, dat mogen ze meer doen.
Gisteren lekker zitten prutsen met mijn vingerhoedjes en er weer een stel bij gemaakt, verder boodschappen gedaan met mams en aardig wat ingeslagen, want zondag vieren we mijn DH's verjaardag en dan maak ik een zalige Italiaanse tomatensoep, een hors-d'oeuvre en 2 verschillende brownies, allemaal even lekker, al zeg ik het zelf ;-)
Straks gaan we naar mijn moeder, want die is vandaag 88 geworden en ze gaat voor de 100 en dat zou zomaar kunnen, want het is een echte krasse dame.

6 opmerkingen:

Wilma Kuin zei

Gefeliciteerd met de jarige!!

De foto is inderdaad prachtig!! Wat een leuke foto op haar blote pootjes...
:o)

Berna zei

Alvast gefeliciteerd met je DH. En inderdaad een leuke foto van het spookje. Wat wordt ze groot!

Jose Bos zei

Wat een leuke foto idd.Van harte gefeliciteerd met al je jarigen, maak er gezellige dagen van.
Groet, Jose

Heleen zei

Van harte gefeliciteerd met je moeders verjaardag! Die kleine meid staat er echt super leuk op (kan ook niet anders met zo'n vrolijke snoet) En ik wens je alvast een hele fijne zondag toe en ook je DH natuurlijk alvast de felicitaties.

Anoniem zei

Hoi Ines,
geef je mams een dikke knuffel van mij voor haar verjaardag. en zondag natuurlijk je DH ook. mmmm lekker de soep, die komt hier met de hexenbee ook weer op tafel hoor.
Wat een leuke foto, is eens iets anders dan zo standaard.

Johanna Zweden zei

Dh gefeliciteerd met je verjaardag en jij ook Ines en maak er een gezellig dag van,en zo te zien verwen je je visite met lekker dingen
Ik wens jullie ook een hele fijne paas toe.
Mooie foto van spookje
Fijne paasdagen
Groetjes Joke