vrijdag 1 april 2011

nr, 56 Maple leaf
Gisteren was het voor mijn DH niet zo'n leuke dag, hij zou 2 implantaten krijgen, maar bij het boren in zijn kaak vonden ze een grote ciste, er is een gedeelte van zijn kaak helemaal weggehakt en schoon geboord, daar hebben ze in de lege ruimte een soort korrels gedaan voor nieuwe botopbouw, hij kreeg maar liefst 12 hechtingen, hij kwam net even zijn bed uit met een van pijn verwrongen gezicht, hij ligt er nu weer in met een handvol pijnstillers, hopelijk knapt hij daar wat van op.
De implantaten worden nu over 6 maanden pas geplaatst. als de botopbouw gelukt is.
Gisteren bracht de post dit pakketje en ik was er erg blij mee, het is de nieuwe bom van haar
ik ga er op mijn gemak de stofjes bij zoeken en reken maar dat hij met de kerst klaar is, zeker de top.

8 opmerkingen:

Wilma Kuin zei

Oh hemeltje.... Wat vervelend. Wees maar extra lief voor hem. Hopelijk is de pijn snel verdwenen..

Een schattig patroontje heb je daar!!

Berna zei

Wat akelig. Vertroetel hem maar en wens hem beterschap.
Mooi patroontje lijkt dat.

Johanna Zweden zei

O Dh wat akelig! voel de pijn Heel veel sterkte, en laat je maar even vertroetelen door vrouwtje . En sterkte voor de komende tijd. Wat een lief patroontje Ines, en de tekst Christmas fun, nu dat kan hier goed te pas komen nu, want het sneeuwt!
Wat is je blok mooi
Groetjes Joke en een fijne dag
Ps ik hoop dat gauw het geluk eens jullie kant op komt! want jullie zitten echt in de lappenmand zo beiden knuffel

Annelies zei

Heel veel beterschap voor je DH.
Succes met het leuke patroontje.

Miriam zei

Oei, dat is akelig voor DH! Maar wel goed dat het gevonden en verholpen is. Vertroetel hem maar flink.

Groetjes
Miriam

Klaske zei

Ojee, sterkte voor DH!!
Fijn weekend

Anoniem zei

hoi Ines, leuk pakketje, maar oooohhhhhhhhhh wat een pech voor Dick, geef hem maar een dikke knuffel van mij
liefs Hermie

katrien zei

Mooi blok en leuke post.
Beterschap voor DH.