vrijdag 8 april 2011

Ik ben even met een ander project gestart, waarvan ik nog niet zoveel kan zeggen, maar dat komt nog wel.
Natuurlijk ook nog wat aan de vingerhoedjes  gedaan, er zitten nu 355 vingerhoedjes in, weinig als je bedenkt dat Supergoof er al duizenden heeft en dat ziet er erg indrukwekkend uit, maar je weet maar nooit waar deze uit zal komen ;-)
Buiten ziet het er weer geweldig uit, een stralend zonnetje en de vogels hebben er ook zin in, vannacht om 2 uur  begonnen ze al, ik ben dan ook op dat gefluit weer zalig in slaap gevallen.
Het spookje kwam gisteren vlak voor het eten ook even binnenvallen, want ze wilde de puzzel nog snel afmaken, tegenwoordig weet ze heel goed waar ze moet zijn en heeft niemand meer nodig om aan te bellen bij ons.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

leuk nieuw projekt, ik gok wel.
liefs Hermie

Jossie zei

Ben heel benieuwd. Het ziet er wel spannend uit.

crea annemieke zei

Ik ben ook wel erg benieuwd, brei eerst maar eens verder dan gaan we raden wat het wordt.....

Fijne dag met vriendelijke groet van Annemieke

Johanna Zweden zei

Spannend weer even iets anders
je quiltje word schitterend
groetjes Joke