dinsdag 26 april 2011

Gisteren begonnen met de LIB aan elkaar te zetten, hij wordt waarschijnlijk niet zo groot als de echte, want ik weet niet waar ik hem moet hangen, grote kans dat ik er nog een blokje vanaf haal en hem 5 bij 7 blokjes maak, want dan past hij op een muur, ik zie het nog wel.
Gisteren overdag was het weer eens lekker rustig, zij van de overkant zijn na het eierrapen met alle kinderen naar het strand in Katwijk gegaan en alle kinderen waren door het dolle heen, vooral het spookje, want die geniet altijd dubbel.
In de na middag hebben zij van de overkant hier geholpen met de restjes opmaken en ging het spookje hier in bad en wat is er mooier als je 5 bent en je ligt bij omi en opi in bad en krijgt zo nu en dan levensworst, haar dag kon niet meer stuk.
Vandaag hou ik het heel rustig, want je begint toch wel te merken dat je ouder aan het worden bent en je lijf niet meer die veerkracht heeft van vroeger en soms is dat wel jammer.

6 opmerkingen:

Annelies zei

Dat gaat er al mooi uitzien !

Klaske zei

Dan maar wat kleiner toch? Hij word er niet minder mooi van!!
Jij hebt straks iets moois aan de muur te hangen!

Johanna Zweden zei

Het zal zeer zeker heel mooi worden, misschien tot gauw

groetjes Joke

Lida zei

Laat ik nu ook weer aan de slag gaan met de LIB, de mijne moet begin juni af zijn en ik moet nog heel wat rondjes borduren! Maar als je hem op wilt hangen, dan kun je er inderdaad beter een blokje afhalen, anders komt hij op een stapel en wordt niet echt gebruikt of het spookje moet hem willen hebben!!! Want ik denk dat zij hem wel heel mooi zal vinden!! Fijne vreatieve dag en doe het maar lekker kalm aan! Groetjes
Lida

Mireille zei

Van de overige blokjes je misschien iets anders maken zodat je een bijpassend iets hebt. Hij gaat zeker en vast mooi worden, volledig of met iets minder.
Gr,
Mireille

Hennie zei

Dat ziet er mooi uit ! ! !
Groetjes Hennie.