maandag 4 april 2011

Het spookje bij de tandarts, totaal geen angst en gezellig aan de babbel, wat een verschil toen ik klein was.
Dit blijft voor mij altijd de vervelendste klus van het quilten, tekenen en knippen, maar ik krijg ze met dat mooie doorschijnende liniaaltje wel mooi gelijk geknipt en dat is wel weer makkelijker met aan elkaar zetten, het is een cadeautje van mijn vriendin en het werkt lekker, gewoon langs het lijntje en je hebt een perfecte 1/2 centimeter en je hoeft daarna ook niets meer af te knippen, gewoon de stofjes op elkaar en gaan.

4 opmerkingen:

Johanna Zweden zei

Gelukkig maar dat ze niet bang is
Ben benieuwd naar je quilt
Groetjes Joke en een fijne dag

Annelies zei

Bij ons kwam de bus van de schooltandarts op het schoolplein rijden. Brrrr !!

josé zei

Zij liever als ik, ik hou er nog niet van. Want met alle veranderingen in mijn mond, ben ik niet blij de eerste tijd. Altijd wennen aan iets nieuws.

Liefs José

josé zei

Vergeet ik nog, er liggen genoeg weer klaar om eraan gemaakt te worden.

Leuk die vingerhoedjes overal.