vrijdag 15 april 2011

Het park staat weer in bloei, ik kon vanuit het raam niet alle bomen erop krijgen, maar het zijn er nog een stuk of vijf meer, ik kan hier elk voorjaar zo van genieten.

Gisteren ook wat puin geruimd en toen kwam ik een klein schilderijtje tegen wat maar lag te liggen, heb het nu maar weer een plekje gegeven, want hij staat er toch wel lief op, wie weet komt de zin in schilderen ook wel weer eens terug.
Straks met de jongste DD naar school want het spookje schijn een dansje te gaan uitvoeren met haar klas en dan kan omi toch niet ontbreken.

6 opmerkingen:

Annelies zei

Ja, de natuur is op het moment prachtig !

Lida zei

Wat een lief vogeltje, dat is zonde om dat niet op te hangen en wat betreft die zin, die komt heus wel weer, gaat vanzelf kriebelen! Heerlijk hè die beeldschone bomen, ik geniet hier van de prunussen! Groetjes
Lida

Wilma Kuin zei

Prachtige foto's!! Volgens mij heb je ook een prachtig paard in de kamer staan...
;o)

Johanna Zweden zei

O wat mooi is het bij jullie! Nu daar moeten wij nog zeker tot juni op wachten, schitterend, wat een uitzicht.
Wat een mooi schilderijtje, hoop dat je weer wat gaat maken, want dit is heel mooi.
Groetjes Joke en een fijn weekeinden

Berna zei

Heerlijk die bloesem in het voorjaar. Daar kan ik ook echt van genieten. Het schilderijtje is inderdaad zonde om in de kast te leggen. Goed dat het weer een plekje heeft.
En wat een geweldig verhaal van het spookje dat aan 't mediteren is. Hoe komen ze erop he?
Fijne zondag

Anoniem zei

mooi schilderstukje, ik wist niet dat je talenten ook op dat gebied lagen ;)

marcella
nuttigenfraai.web-log.nl