zaterdag 23 april 2011

Inmiddels zitten er 475 vingerhoedjes aan elkaar, maar het lijkt nog niets op een quilt, het is nog maar een klein lappie, dus we gaan rustig verder.
Gisteren zat de dame van 88 rondom te genieten en morgen doen we het hier nog even dunnetjes over voor haar, want zo groot is haar kamer niet en gisteren was mijn broer, schoonzus, hun dochter met 2 kinderen en wij er en dan is de kamer vol, dus morgen mag ze nog een keer voor feestvarken spelen, dan met mijn kinderen en kleinkinderen en wie er verder nog komen.
Vandaag ga ik mijn soep maken en de salades, verder zie ik het allemaal wel.

7 opmerkingen:

katrien zei

Je vingerhoedjes zien er al heel leuk uit.

Wilma Kuin zei

Fijne paasdagen!!

Guusje, zei

Hij wordt al mooi en alsnog gefeliciteerd met je moeder wat een prachtige leeftijd heeft ze al bereikt. Ik hoop dat jullie nog heel lang van haar mogen genieten en voor jouw en je dierbaren hele fijne paasdagen.

Johanna Zweden zei

Wouw wat schitterend
Fijne paasdagen en veel plezier vandaag, en ja ik hoop je ook te zien, als ik in Holland ben
Groetjes Joke

Jossie zei

Het gaat niet zo vlug maar het is al een heel mooi lapje. Ik hou wel van al die beetje antiek aandoende kleurtjes.
Gefeliciteerd met je DH en je moeder. Wat moet dat heerlijk zijn om je moeder nog te hebben. Geniet van dit week end!

Inge Slaats zei

Ik vind het al veel hoor en het ziet er geweldig uit!
Nog even zeggen: wat een superleuke foto van dat heerlijke spookje!

Ellie's Quiltplace zei

Het wordt al heel mooi!
Vrolijk Paasfeest!