donderdag 7 april 2011

Gisteren naar mijn favoriete winkel geweest, ik moest nog slopen kopen en mijn moeder een matrasbeschermer, op de potten en pannenafdeling kwam ik deze theedoeken tegen, ik had ze al gezien bij andere op het blog, maar in het echt zijn ze nog leuker, er zit maar één nadeel aan, ze laten zich niet makkelijk gladstrijken na een wasbeurt, maar verder zijn ze perfect met die lieve kruissteekjes, mijn moeder was zo lief om ze mij cadeau te doen.
Bij thuiskomst vond ik 2 zachte enveloppen in de brievenbus, 1 van de stoffenclub en 1 met een grote rozenlap, beide van haar de rozenlap ga ik gebruiken voor de zandlopertuin en de andere stofjes zijn weer voor mijn boerrinetjesquilt.
Verder weinig quilterigs gedaan, ik was te moe en te warm om nog maar een steek te doen en 's avonds zat ik aan de buis gekluisterd om naar mijn favoriete serie te kijken Midsomer murders.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

wat lief weer van je moeder en wat heb je een mooi rozenlap gekocht.
Ik ga er ook voor zitten de woensdagavond en het is telkens weer spannend.
liefs Hermie

Johanna Zweden zei

Wat een schitterende theedoek
Mooi lapje. helemaal jou
En ja Midsomer muders is ook helemaal mijn programma.
Wist je dat John Nettleton er mee opgehouden is, en dat er een nieuwe serie is gestart met zijn neef(uit Londen) die af en toe al mee heeft gespeeld, hij heeft dezelfde naam Barneby
Fijne dag groetjes JOke

Balsemien zei

Leuke theedoeken, ik heb ze al op verschillende logs voorbij zien komen... Je roosjes zijn ook erg lief!