zaterdag 2 april 2011

nr. 57 Morning

Met DH gaat het gelukkig weer wat beter, hij heeft nog wel pijn, maar het is nu dragelijk en het klopt niet meer,  hopelijk gaat de botopbouw ook snel, ik zal hem maar wat extra calcium geven.

Gisteren heerlijk gepatched en de Quiltmania op mijn gemak zitten lezen en natuurlijk helemaal flieft op de zandlopertuin, ik heb de bloemenstof al besteld en hoe kan het ook anders, het wordt bij mij een rozentuin.
Onze oudste kleinzoon zit gelukkig weer helemaal goed in zijn vel, het is ook wat als je bijna 16 bent, als ik nu met hem praat, schiet ik bijna in de lach, want hij heeft een behoorlijke zware stem gekregen, nog even dan komt hij hier naartoe scheuren op een brommertje, wat gaat de tijd toch snel.
Afgelopen week heb ik ook mijn kamertje verandert en ik kan nu ook niet meer zo naar buiten kijken, het licht is te fel voor mijn ogen, we hebben geen jaloezieën meer en ik heb natuurlijk maar een goed oog en dat wil ik graag zo houden, ik mis mijn huurders wel, want ik zit nu met mijn rug naar ze toe, hopelijk kan ik hun kinderen straks nog wel zien uitvliegen.

6 opmerkingen:

Annelies zei

Ja, die zandlopertuin heeft menigeen te pakken.

Jossie zei

Weer een mooi blokje.
Gelukkig voelt je DH zich vandaag weer wat beter. Hopelijk vormt zich snel nieuw bot.

Johanna Zweden zei

Wat een mooi blokje Ines
Wat leuk dat je dat quiltje gaat maken, nu we zien het wel
Wat fijn om te lezen dat het met DH weer beter gaat. Dat komt zeker omdat jij hem heel goed verzorgd
Ja als de baard eenmaal in de keel zit, gaat het snel Ines.
Wat jammer dat je nu de vogeltjes niet meer ziet, maar ik weet wat je bedoelt,het is nu moeilijk om goed licht te vinden om te handwerken, daarom blijf ik, ook overdag mijn dag lamp gebruiken dat scheelt een heleboel
Fijn weekeinden groetjes Joke

Wilma Kuin zei

En het is mooie rozenstof!!
;o)

Heleen zei

Mooi blokje! Fijn dat DH weer wat beter gaat. Ohhh ben jij er ook al voor gevallen? Ik zag het bij Jeannet en bedacht me dat ik nog een scrapbag had liggen. Dus extra bloemenstof besteld en ook ik ga er binnenkort aan beginnen. Mooi zomers tafelkleed!

Anoniem zei

o ja, nu weet ik weer welk kerstquiltje je bedoeld,ik had het toch wel gezien, doei Hermie