maandag 1 september 2008

Adventsquilt

Vandaag met mijn adventsquilt aan de slag gegaan, de vakjes zijn er opgenaaid en morgen dunne fiberfill kopen en hem sandwichen, kan ik daarna alles met de hand gaan quilten.
Er ligt nog een kerstquilt klaar en ik kwam ook nog een heel leuk herfstpaneel tegen en die wil ik toch ook nog maken, ach ja, anders ga ik mij toch maar vervelen ;-)

Vanmiddag naar Groenrijk geweest en daar 2 mooie witte orchideeën gekocht. Ik kreeg pas geleden een mooie rose van een lieve vriendin, nu staan er dus 3 op de vensterbank en ze staan erg mooi te wezen.

Morgen weer een leuke dag, want na schooltijd komen de kleinkinderen, ik maak een flinke pan kippen-groentesoep met stokbrood erbij, want als de oudste kleinkinderen komen, komt de rest ook altijd en eten de grote natuurlijk ook mee, lekker een huis vol. Ik heb dan ook nooit last gehad van het lege nestsyndroom, het nest raakt maar niet leeg, ze komen allemaal weer terug en het worden er alleen maar meer :-))

1 opmerking:

Anoniem zei

Hoi Ines, veel plezier met het doorquilten.
groetjes Hermie