dinsdag 9 september 2008

Druk bezig met mijn adventquilt en hij wordt steeds mooier, de kleinkinderen vinden de zakjes prachtig, helemaal omdat ze weten dat er in december wat in komt voor ze.

Vandaag begaf mijn combiwasmachine en droger het, mijn natte was is nu door een lieve buurvrouw gewassen en gedroogd en morgen gaan we bij BCC kijken voor een nieuwe, ik denk dat het een bovenlader gaat worden, dat lijkt me voor mijn rug een zegen, ook maar een droger want zonder is een drama, want wij mogen hier geen wasgoed buiten drogen.

Vanavond mijn EQ6 programma er weer opgezet en daarna de stoffen gedownload dus die staan ook weer in de fabriclibrarie en kan ik weer gaan ontwerpen, ik heb alleen nog geen flauw idee hoe ik een patroon hier neer kan zetten, maar dat leer ik nog wel.

Zo nog even naar ATWT kijken en dan mijn mandje in.

Geen opmerkingen: