vrijdag 26 september 2008

Eerste Medallionblok

Het is een klus van jewelste om 48 driehoekjes uit een randstof te halen en die precies hetzelfde te laten zijn, het is me dus nog lang niet gelukt en ik heb er al 4 verkeerd gedaan, wat wil zeggen dat ik ze toch moet gebruiken, want ze verkoopt deze randstof niet meer, maar niet getreurd er mogen van mij fouten in zitten, ik ben tenslotte ook niet volmaakt, zelfs Hanne Vibeke de koning had er fouten in zitten, ik ga de figuren gewoon om en om er in zetten en dan denken ze allemaal dat het zo hoort ;-)

Verder heb ik de plaid alweer uitgehaald, er zat helemaal in het begin een foutje in de kabel en ik ben dan zo'n pietje precies het moet goed zijn, een klein bijna onzichtbaar foutje vind ik niet erg, maar de kabel ging een klein stukje de verkeerde kant op en dat zag je meteen, dus moest er ruim een halve meter uitgehaald worden pffffffffffffffffff, maar we gaan weer fris en fruitig verder.



3 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat een bekend verhaal!!
Deze heb ik nog als een ufo liggen...
Toch maar eens kijken of het een affo kan worden.....
Succes!!

Anoniem zei

Heel mooi je blok! Wordt vast een hele mooi quilt.

Groetjes, Ria

Annelies zei

Een mooi blok. Het is ook lastig randstof goed te snijden.
Veel succes.