maandag 15 september 2008

Denk je aan een plaid te kunnen gaan breien

zit er echt geen piezeltje inkt meer in de printer, nu ligt de kat lekker te slapen op de wol, want het baasje kan pas morgen inkt kopen, toch maar weer verder aan Catootje want die schiet ook niet echt op, dat krijg je nu als je druk bent met vanalles en nog wat. Maar dankzij Lut kan ik morgen beginnen aan de plaid, want ik heb nu het patroon en het ziet er zo mooi uit, uiteraard begin ik met de pannelappen.

Maar ik heb uiteraard niet stil gezeten, want de sampler van mijn moeder is bijna af, ik hoef alleen de rand er nog omheen te naaien en dan mag moeders het laatste deel met de hand doen. Ook ben ik de kippenquilt van mijn DH aan het fatsoeneren en die is ook bijna klaar.

Ben ook druk bezig met lapjes voor de DJ aan het uitzoeken, want naast de Medallion sampler, ga ik ook aan een Dear Jane beginnen, ze houden in de Emma de woensdagochtend vrij voor liefhebbers, er is dan ook een docente aanwezig en dat is wel zo handig, ik mocht me eens gaan vervelen ;-)

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Ines, ik denk niet dat jij je vlug gaat vervelen. Veel succes met de plaid.

Blackbird zei

Over nooit vervelen gesproken! Volgens mij komt het niet voor dat jij met niets in je handen zit! Maar het houdt je van de straat en is stukken beter dan een sherryfles in het aanrechtkastje!
Brei ze he, met de plaid!

Harteleijke groet, Leintje

Anoniem zei

Ines...je zal je niet vervelen!!
Veel plezier met DJ....

Wat heerlijk dat je ook aan de plaid gaat beginnen. ik mis hem ontzettend. Ik sla hem vaak om en hij wordt veel gen=bruikt door de jongetjes....