vrijdag 12 september 2008

Het was vandaag een gezellig gekkenhuis hier, alle kleinkinderen waren er en uiteraard met hun ouders, ook mijn moeder van 85 zoals altijd op donderdag, die heeft ook zo zitten te genieten.


Vanmiddag eerst met mijn moeder naar de Aldi geweest en daar kregen we gelijk een enorme hoosbui, gelukkig was het snel droog en reden we betrekkelijk droog naar huis, ook nog naar AH geweest en bij de boekwinkel een borduurblad gekocht, er zat als verrassing 20 patroontjes voor kerstkaarten bij, ik vond het een goed plan om die te gaan borduren.


Gisteravond weer EQ6 op mijn comp geinstalleerd en gelijk een blokje en een quiltje ontworpen, zie hier het resustaat, het is wel grappig geworden, niet dat ik er meteen aan ga beginnen, want er ligt nog genoeg op mij te wachten.



5 opmerkingen:

Anoniem zei

Een drukke maar gezellig dagje. Hier is het ook een regendag :-(
En 't is vrijdag, dus poetsdag. Gauw een muziekje opzetten.

Annelies zei

Ook hier regent het volop. Hopelijk wordt het in het weekend iets beter.
Goed weekend.

Anoniem zei

Zit jij ooit wel eens stil?

Hartelijke groet en fijn weekeinde,

Leintje

GRANNY'S HOUSE zei

Stil zitten?????????? Wat is dat ;-)

Anoniem zei

leuk ontwerp heb je gemaakt!