vrijdag 19 september 2008

Morgen de hele dag naar

in de Emma voor mijn eerste les uit het boek van Hanne Vibeke de Koning-Stapel de medallion sampler op de naaimachine, het schijnt behoorlijk intensief te zijn, maar dat merk ik morgen wel.

Het kleine spookje is weer thuis en zal nu wel slapen, het is zo'n zalig ding en weer niet te vergelijken met de andere kleinkinderen, ze hebben gelukkig allemaal hun eigen karakter en dat maakt ze uniek, ik ben ook helemaal niet dol op ze ;-)

Vandaag druk aan het ruimen geweest, alle lapjes en lappen hebben hun eigen plek gekregen en het ziet er weer goed uit, het was zo'n rommeltje aan het worden, ik had over lappen liggen en mijn DH overal ordners, nu heeft hij een kast vol ordners en zijn verzameling whisky en ik 2 kasten en ladenkastjes vol met lapjes en ook nog een plank met breiwol en katoen en niet te vergeten en ladenkast met verfspullen van olie tot waterverf en de daarbij behorende boeken, doeken en aquarelpapier, als het zo door gaat is ons huis te klein aan het worden.

Nog even een stuk breien aan de vandaag alweer 3 x uitgehaalde sprei, maar nu gaat het goed en zit het patroon in mijn hoofd en op papier.

Fijn weekend.

1 opmerking:

Annelies zei

Ik ben heel benieuwd hoe je patchworkdagje is verlopen !