vrijdag 5 september 2008

Open dag

Vandaag naar een open dag geweest van In de Emma, heerlijk rustig was het en ik kon op mijn gemak de stofjes uitzoeken van mijn cursus Sailor compass met de naaimachine, jammer genoeg hebben 2 cursisten het afgezegd en nu zijn we met zijn tweeën, niet erg hoor, des te meer aandacht krijgen wij. Ik kan het mij trouwens heel goed voorstellen want het is een kostbare cursus, maar ik was zo gelukkig om een berg lapjes te krijgen van Hermie en daar zaten heel toevallig ook nog flinke stukken bij voor deze sampler, ik heb dus bijna niets hoeven kopen en wat ik moest hebben kreeg ik weer cadeau van mijn moeder, ofwel ik ben een bofkont :-)

We hebben nu de twee oudste kleinkinderen te logeren en die vermaken zich prima hier, Larissa ligt in oma's en opa's bed tv te kijken en Aaron is zijn huiswerk aan het doen met opa, want die laatste is goed in frans en dat is wel zo handig voor onze brugpieper, morgen worden ze weer opgehaald en gaan wij samen nog wat gezelligs doen.

Maandag naar Arnhem voor de quilttentoonstelling en even neuzen bij de winkeltjes, wij hebben hier een leuk quiltwinkeltje maar de keuze is beperkt, dus is het altijd leuk om bij andere te kijken. Nu weer op naar Catootje.


1 opmerking:

Annelies zei

Je hebt hele mooie stofjes gekocht !