zondag 31 augustus 2008

Zondagmorgen

Even een opzetje voor de sprei van december en kijken hoe het haakt, ik heb heem nu gehaakt met nr. 8 en dit is met nr. 10, wordt wel mooier, dus ik kijk nog wel wat ik doe.





Verder had ik het zo druk als een klein baasje gisteren, kinderen en kleinkinderen op bezoek en de jongste bleven mee platen op het balkon, was heel gezellig.


Om 10 uur gisteravond belde de oudste dochter of we even konden oppassen want ze moest met de dochter van haar vriend naar het ziekenhuis want haar bloedspiegel was te hoog, gelukkig viel het achteraf mee, ze had waarschijnlijk zoetigheid op haar vinder gehad, haar vader heeft al sinds zijn jeugd suiker, vandaar de paniek, maar eins goed al goed.


Ook ben ik druk doende met Catootje, haar lijfje is nu af, ik kan de kop op gaan zetten, zij wordt iets van 53 cm, lekker groot en met een schattig jurkje.

Vandaag zal er niet veel van komen, want we gaan om een uur of half elf met jongste dochter, kleindochter en schoonzoon naar Waalwijk om een speelkeuken op te halen, daarna door naar Rijsbergen om een huis te bekijken, waarschijnlijk ook nog in een paar andere plaatsen, even naar de Katjeskelder voor Koos Konijn en dan naar Den Hout pannenkoeken eten, dus voor we weer terug zijn is het bijna bedtijd ;-)








2 opmerkingen:

Anoniem zei

Een fijne zondag!!

Anoniem zei

wat een lieve beer.Ines de ogen kun je ook maken van zwarte katoen.deed ik atijd voor de kleintjes.Kun je er later altijd nog andere oogjes opnaaien.
jouw kleine lieverd wil er zo graag mee spelen.
groetjes Hermie