woensdag 27 augustus 2008

Glanskatoen

Vandaag op jacht geweest naar katoen en........... geslaagd, 13 bollen á 100 gram voor maar € 19,- is dat even goedkoop, daar kun je nog eens een sprei voor haken, misschien morgen nog maar wat kopen, want normaal ben je tussen de 4 of 5 euro kwijt. Heb uiteraard even een opzetje gemaakt van de sprei en het haakt nog net zo lekker als vroeger, nu maar weer stoppen, want we beginnen pas in november en ik heb nog genoeg liggen om af te maken.



Hennie zit voor het grootste gedeelte in elkaar, maar dom....dom.....dom....ik ben weer de oogjes vergeten te kopen, dus ligt Hennie nog steeds in stukjes, welliswaar bolle gevulde stukjes, maar ik kan haar nog niet afmaken, morgen nog maar even het dorp in.



Vanavond ga ik de achterkant van Catootjes opzetten en als ik verstandig ben, morgen ook gelijk voor haar oogjes kopen, maar als mijn hoofd niet vast zou zitten :-)



Vanmorgen na een bezoek aan de oogarts een goed en slecht bericht gehad, ik heb nl. maculadegeneratie, maar dan een bijzonder soort, het slechte bericht was dat het zicht in mijn rechteroog nooit meer dan de nu 25 % zou worden, maar dat mijn linkeroog waarschijnlijk goed zou blijven, ik ging dus een stuk lichter naar huis. Ze vond het trouwens wel verstandig om bij het borduren een loeplamp te gebruiken, ik krijg hem welliswaar niet vergoed, maar het is een stuk minder vermoeiend, dus weet ik gelijk wat ik voor mijn verjaardag kan vragen.


3 opmerkingen:

Anoniem zei

We beginnen pas op 21 december te haken! :-)
Wat een geluk - zo'n mooi katoen voor een prijsje.

Anoniem zei

Hoi Ines!, wat leuk dat je meedoet en net als Lut al schreef: haal nog maar even adem: 21 december gaan we van start: het begin van het winterseizoen.
Kijk, die katoen zat volgens mij gewoon om jou te roepen! Echt geweldig, zo'n laag getalletje op je kassabon. Veel plezier alvast!
hartelijke groet, Dijn

Unknown zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.