zondag 3 augustus 2008

Biscornu

Al doende leert men en dat geld ook voor deze biscornu, hij is redelijk geslaagd, maar ik ben er wel achter dat je hem beter en mooier kunt maken met een soepele stof, deze kwaliteit aida is gewoon te stug, maar hij ziet er al met al goed uit en het was heel leuk om te doen.

Verder was het weer een gezellig dagje met jongste kleindochter, haar mams had nachtdienst gehad en haar paps moest even iemand ophalen uit Amsterdam, dus zij kwam gezellig bij opa en oma en dat vinden we erg ;-)
Ik had een grote pan soep, dus het hele spul is blijven eten en morgen blijft ze weer een nachtje slapen, want dan heeft Tamara een slaapdienst en Bas moet al om 5 uur aan het werk, wij gaan dan gezellig teuten met onze 2 jarige Jara, want het blijft genieten met zo'n peuter.

1 opmerking:

Blackbird zei

Nou, hij ziet er in elk geval enig uit! Ik wil binnenkort ook m'n eerste biscornue maken, dus ik zal op zoek naar een stukje soepel linnen. Een gewaarschuwd mens telt voor 2.
Leuke weblog trouwens; ik kom regelmatig een kijkje nemen.

Groeten van Leintje