maandag 25 augustus 2008

Een middagje winkelen

Vanmiddag opa op zijn jongste kleindochter laten passen en samen met mijn jongste dochter op zwarte broekenjacht, we hebben veel broeken gezien, maar geen zwarte nette spijkerbroek en die moest het worden, dus helaas, we gaan van de week nog maar eens naar Leiden, die hebben meer winkels dan wij.
De Xenos in Zoeterwoude is er bij ingeschoten en daar wilde we alletwee een kapstok scoren, hopelijk zijn ze er morgen ook nog, want dan gaan we weer op jacht.

Verder natuurlijk zitten breien en ik heb Hennie in stukjes liggen, die kan morgen gestreken worden en in elkaar gezet, dan nog een jurkje voor haar breien en verder gaan met Catootje.

Ook heb ik mij opgegeven bij Lut voor de gehaakte sprei, ik lijk wel gek, maar hij ziet er zo mooi uit en het is alweer lang geleden dat ik gehaakt heb, ik wou dat ik al mijn gehaakte spreien en gordijntjes nog had, maar in de loop der jaren en na tal van verhuizingen, verdwijnen er toch dingen waar je later spijt van hebt, maar we beginnen gewoon weer opnieuw ;-)

1 opmerking:

Anoniem zei

Op 21 december staan we klaar om opnieuw te beginnen! De sprei zal wel meevallen. 't Hoeft niet dadelijk af te zijn! Rustig aan, iedereen op eigen tempo. Veel succes met shoppen!