donderdag 21 augustus 2008

Hennie is Catootje geworden

Vanavond slapen we weer samen en slaapt Larissa weer thuis en Aaron heeft nog een spannende nacht in de zelf gebouwde hut, morgenochtend om 8.30 uur is het feest weer voorbij en gaan alle kinderen weer naar huis en genieten nog van een laatste week vakantie en die week hebben ze hard nodig om bij te komen van 5 dagen hutten bouwen.




Vandaag Hennie uitgehaald en Catootje opgezet, Hennie werd een beetje klein en Larissa wilde toch een wat grotere beer en zo kwam Catootje in de picture en ook dat is een schat van een beer om te zien. Vanmiddag gelijk nog wat extra wol gekocht, want er is hier een winkel die er mee stopt en die geeft het bijna weg, dus voorlopig zit ik goed in de bollen en kunnen er veel beren gebreid worden :-)


Vandaag kwam ook het 'verrassingspakketje aan van Grandma's kitchen http://grandmaskitchen.web-log.nl/ en er kan weer een heel lief en leuk quiltje gemaakt worden, zodra ik het af heb maak ik er een foto van, dus morgen heerlijk quilten en breien.




1 opmerking:

Anoniem zei

wat leuk.
ik heb het boek ook, en regelmatig blader ik er in rond om te beslissen welke ik ga maken.

het is er nog niet van gekomen:-((
ik wacht met spanning op de foto's als ze klaar is.