dinsdag 3 februari 2009

Zo zit ik dan 's morgensvroeg, een grote beker koffie, moet er altijd twee, anders word ik niet wakker en dan ga ik even langs de weblogs die ik leuk vind, als ik de helft gelezen heb, ga ik ruimen en gooi ik mezelf onder de douche om daarna weer gepikt en gesteven achter de computer te duiken en gezellig de rest te lezen met mijn ontbijt. Mijn lief ligt dan nog op een oor, die kan zo lang slapen, dat lukt mij niet.

Als ik boodschappen ga doen neemt hij de stofzuiger terhand of de kruimeldief, want met bijna dagelijks bezoek van een spookje en een ronddolende kat is dat wel nodig.

Verder duik ik dan op een van mijn handwerken en zo is een dag alweer om en kruip ik weer acht de rug van mijn lief.
Deze zag ik bij Sommeke en ik kon het niet laten om mijzelf ook even op de bus te zetten ;-)



8 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat een grappig idee.Nu maar kijken of het gevolg heeft voor je kijkcijfer!
fijne dag en groetjes van Annemieke

Anoniem zei

'k Zal, vanop mijn bus, uitkijken naar jouw bus hoor! ;-)))

Anoniem zei

haha...die bus!!!

Wat heerlijk. Ik zit nu met een kop koffie even bij te lezen....

Annelies zei

Leuke bus. Ik had hem al bij Yvonne gezien !
Mijn lijf verdraagt geen koffie meer sinds ik geen galblaas meer heb , dus ik leef op thee, al snak ik soms naar een sterke bak koffie.

Guute zei

Goede reclame voor je blog! Misschien het fotootje doorsturen naar mensen die je blog nog niet lezen! Is goed voor de kijkcijfers.

Anoniem zei

Mijn ochtendritueel verloopt ongeveer zoals dat van jou.
Leuke bus hé

Cindy at her Country Home zei

Wat een heerlijke start van de ochtend, ik vind de blogs ook net krantjes! Doe ik meestal op zondag en als het even kan tussendoor...ahum tijd tijd waar is de tijd hihihihi!
En die bus...STUNNING, love Cin X

Anoniem zei

Een mooi begin van de dag!