zaterdag 14 februari 2009

Het was me het brandje wel gisteravond hier in Alphen, wat een zwarte rook, maar ja wat wil je ook als het een matrassenfabriek betreft, wel heel triest voor de directeur van het bedrijf, want als tijdens een recessie ook je bedrijf nog eens in vlammen opgaat, dan mag je in je handen knijpen als je niet failliet gaat, want ondanks dat je verzekert bent is je winst in rook opgegaan. Wij konden de dikke zwarte rook en de vlammen goed zien vanuit ons appartement, geen leuk gezicht trouwens.

Verder heb ik gisteren niet veel gedaan, ik had het te druk met vanalles en nog wat, dan kan je wel eens hebben.
Mijn tas en naaimachine staan al bepakt en gezakt klaar, want we moeten om 10 uur present zijn voor de les, we lunchen daar dan en om 3 uur mogen we weer naar huis, het is een heel gezellig klein groepje, we zijn met zijn drieën en dat is voor zo'n ingewikkelde quilt meer dan genoeg.

Gisteravond kreeg ik nog een mailtje van mijn oudste kleinzoon, die is zo verzot op Jara's sokken, dat hij heeft gesmeekt om ook zo'n paar en of oma asjeblieft ook een ronde muts voor hem wil breien, in leuke kleurtjes, dan smelt je toch helemaal weg, helemaal bij zo'n puber van 13, vandaag na de les op jacht voor dikke wol voor een muts :-D

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Je bent alles wat een oma hoort te zijn! Fijne les vandaag!

Groetjes, leintje

Anoniem zei

Oh wat leuk. Ik ben ook net met de medalionquilt begonnen. Niet op les maar uit het boek. Moet ook aan de flyinggeese rand beginnen.
En sokken vinden kinderen geweldig van oma. Alle drie hebben ze er bij mij heel wat versleten.

Anoniem zei

Wat heerlijk : een sokken-brei-oma!
Fijne dag.

Anoniem zei

NOg maar weer fijn een paar sokken gaan breien!!!
Daaaag en groetjes van Annemieke

Yvonne aka sommeke zei

Fijne oma ben jij!