woensdag 21 januari 2009

Vandaag een updat van de SAL of de haakalong, ik weet eigenlijk niet precies hoe je het noemt, maakt niet uit, als de update er maar is.

Ik heb 1 baan af en begin binnenkort aan de 2e baan, ik heb eerst nog mijn medallionsamplerhuiswerk en dat schiet ook maar niet op, er zijn teveel dingen die ik leuk vind, maar ik zal toch prioriteiten moeten stellen en dat is nu de sampler.



Gisteren bijna de hele dag voor de tv gezeten en maar kijken naar CNN, het was ook zo'n historisch moment, ik moest gewoon en wat heb ik er van genoten, die man heeft een charisma en zijn speech was fenomenaal en hopelijk kan hij het allemaal waar maken.

Het kleine spookje was ook hier en bleef eten, want papa en mama moesten naar yoga en dan eten zij later ook mee, ik had sprookjesmaceronim ze heeft er meer mee gespeeld dan van gegeten :-) ach, moet kunnen voor een keer, ze vond het in iedergeval leuk, lekker is wat anders, want ze wil de laatste tijd geen warm eten, wel het vlees maar geen aardappelen en groente, komt wel weer, ze eet wel haar brood en fruit, ze krijgt genoeg vitaminen binnen.


11 opmerkingen:

Anoniem zei

Ines, bedankt voor je update.
Gaat mooi worden hé

Blackbird zei

't Was prachtig gisteren. Ik kon weliswaar niet de hele dag voor de buis, maar wat ik zag was prachtig.
En nu maar weer terug naar het dagelijks leven. Je haakwerk wordt prachtig. Je bent toch ook wel een hele bezige bij! Ik heb het in geen jaren gedaan, dat haken. Herinner me dat m'n moeders moeder altijd met een haakwerk zat, en dat vond ik altijd zo huiselijk. Als ze in deze tijd had geleefd was ze vast ook gaan quilten, want ik heb vast haar genen!
Daan heeft ook af en toe van die periodes van niet willen eten, en tegenwoordig vindt hij alles "pittig". We lachen ons er rot om, maar het is net wat je zegt: als ze goed brood en fruit eten en hun zuivel binnen krijgen, dan hebben ze de belangrijkste dingen al binnen. Ik laat hem nog wel eens "helpen"met koken, want dan eet hij ook beter als hij mee heeft mogen helpen. 't Zijn vaak periodes, want meestal eet hij heel goed!

Anoniem zei

wat ben jij al ver en wat word ie mooi ,,,gebruik je ook super durable breikatoen no.8 ecru
ik heb het nog niet allemaal gelezen maar het zijn dus banen die je later aan elkaar zet ,,,

GRANNY'S HOUSE zei

@Carla: Ik gebruik de glanskatoen van durable nr. 8 en het zijn banen, naderhand haak je ze weer aan elkaar.

Groetjes
Ines

Anoniem zei

Ik ben nog in de proeflapjes fase. Maar ik kom niet in de flow van het patroon. En inderdaad zoveel dingen zijn leuk om te doen. Keuzes maken is toch wel een van de moeilijkste dingen in het leven vind ik

Anoniem zei

Ines, je moet de banen in de laatste toer aan elkaar haken!!
Dus vanaf de tweede baan.

Annelies zei

Wat leuk dat je met de plaid bent begonnen. Veel succes !

Miriam zei

Dan zijn wij ongeveer even ver met de HAL! Met dat donkere katoen werken is geen enkel punt, ook niet 's-avonds bij lamplicht.

Groetjes,
Miriam

GRANNY'S HOUSE zei

@Lut Bedankt Lut, ik had de banen anders niet aan elkaar gehaakt, maar het is wel logisch, want anders zit je met de picootjes, soms ben ik nog grijzer dan ik al ben.

dijn zei

Hoi Ines! Oooo zo mooi jouw baan! Prachtig!!! Veel plezier met de volgende, hoe meer banen aan mekaar hoe échter het wordt, hahaha!

Dadelijk is jouw kleindochter d'r zo flieft op dat ze d'r ook eentje wil voor op haar bed...

Anoniem zei

Wat een mooi haakwerk!