maandag 1 december 2008

Kerstkrans

Het weekend en vanmorgen lekker druk geweest met deze kerstkrans, ik ben de afgelopen dagen een echte zakkenvuller geweest, maar het resultaat is er naar, ik denk dat ik er nog een ga maken, want het werkt wel verslavend en dat voor ruim veertig zakjes.
Ik had vanmorgen bij dfe Blokker de laatste strokrans, zou iedereen hier in A a/d R strokransen aan het maken zijn ;-) je zou het wel gaan denken.

Vanavond heeft de jongste dochter met man en kind hier gegeten, want ze zaten zonder stroom en zo kon ze haar bijna kant en klare ovenschotel niet afmaken, ze hebben hier ook maar gelijk gebaddert, want een koude douche is ook niet alles, zeker niet met deze temperaturen, hopelijk is het morgen weer gemaakt.


6 opmerkingen:

Annelies zei

Hij is prachtig geworden !

Anoniem zei

Wat een leuke krans!

Blackbird zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Blackbird zei

Was even te snel met typen, dus reactie maar snel verwijderd, want het stond bol van de tikfouten!
Even een paar dagen geen tijd gehad om blogs te lezen, en er gebeurt weer van alles. Onze geest blijft midden 20, maar dat lijf hè!Zit je nog steeds aan de tramadol, of gaat het weer wat beter? Je hebt nog wel kans gezien om die schattige krans te maken, zag ik. Hopelijk een goed teken!
Leuk dat je mee gaat doen met m'n maandpakketjes. Ben er vanmorgen mee bezig geweest, en de volgende lijkt weer heel leuk te worden. Mail je me wel even je adresgegevens en dergelijke?

Liefs, Leintje

p.s. hoe gaat het met je dochter? longontsteking voorbij?

Anoniem zei

Hij is prachtig!!!
Nog een???
Knap hoor. Ik vind het een werk!!
MOOI!!

Anoniem zei

Erg leuk Ines!