woensdag 17 december 2008

Het gaat wat beter hier, maar ik heb nog niet de puf om wat dan ook te doen. Af en toe pak ik een handwerkje, om het weer heel snel weg te leggen, dit griepje hakt er behoorlijk in.
Vanmiddag naar de oogarts voor de controle van mijn macula degeneratie en volgens mij zit dat nu wel goed, het wordt in ieder gevak niet erger en als de oogarts gelijk heeft, blijft mijn andere oog goed, want anders.........

We krijgen een redelijke rustige kerst, de 1e alleen mijn moeder en de 2e pas laat de kinderen, iedereen maakt dan wat hapjes dan hoeft niemand uren in de keuken te staan en een keer niet koken is ook wel prettig en verder lekker rustig met mijn eigen DH.

1 opmerking:

Blackbird zei

Welnee meid, ooievaars zijn hier gedurende het hele jaar, hier vlakbij is een ganse kolonie. En die reiger, da's m'n schoonmoeder, die zei altijd dat ze als reiger terug zou komen. Er zit hier tegenover aan de waterkant altijd een reiger, die we Rietje hebben genoemd!
Met het oog op de a.s. geboorte hebben wij deze kerst helemaal geen plannen gemaakt, en da's ook wel eens heerlijk, want we hebben 22 jaar twee dagen samen een groots diner in elkaar gedraaid voor vaak vele monden, en vorig jaar waren we voor het eerst eens samen, en heb ik alle zwijmelfilms kunnen bekijken die elk jaar voorbij komen maar door ons nooit werden gezien door alle drukte. We hebben genoten!
Fijn dat je weer wat opknapt, al voel je je nog niet de oude. Hakt er even flink in h1e!