zondag 14 december 2008

Ziek, zwak en misselijk

Ik had vandaag beter niets kunnen doen, hoofdpijn, keelpijn en 40 graden, tja en dan zo eigenwijs als ik, toch mijn rode vogeltjes willen appliqueren en wat doe je dan..........je maakt fouten, alles overgedaan, nieuwe vogeltjes gesneden, weer op een lapje gedaan, achter de machine en ja hoor.........weer fout en doorgaan, weer opnieuw, heb ik ze te dicht bij elkaar zitten en toen........ja toen ben ik er toch maar mee gestopt en ben mijn bed in gekropen, wat helemaal niets is voor mij, want in bed voel ik me altijd veel zieker, vandaar dat ik toch weer achter mijn comp ben gekropen...................nee een handwerkje raak ik even niet aan, want zelfs typen gaat bijna niet, ik typte zelfs eigenwijs met een lang ij, het moet dus niet gekker worden.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Oh, zielepoot! Als het het rondtrekkende virus is is er één troost: dan is het wel zó voorbij!
Doe even kalm aan en luister naar je lijf, des te sneller is het voorbij!

Anoniem zei

Veel beterschap! Rust maar lekker uit.

Anoniem zei

Ach meisje toch! Ziek maar lekker uit.
Gelukkig heb je het nu en niet met de kerst!

Ria x

Anoniem zei

Goed uitzieken is de boodschap. Als 't viruske je eenmaal te pakken heeft, zit er niets ander op. Heel veel beterschap!!