woensdag 30 november 2011

Zo lag ik, ben er maar weer uitgegaan, slaappil ingenomen en weer naar bed.
Maar weer even eruit en wat lezen, misschien helpt het.
Alle schaapjes slapen inmiddels en ik lig nog steeds wakker, zo maar even 2 mollen, want de pijn begint ook weer op te spelen en tramadol mag ik morgenochtend pas weer, hopelijk lukt het nu
Zo niet, dan zien jullie weer een vervolg op dit slaperige blogje.

Even een update, ben toch nog in slaap gevallen, maar het lijkt wel of ik een kater heb en ik drink niet eens, zo maar eens wat gaan doen en niet in de spiegel kijken ;-))





7 opmerkingen:

Jeannet zei

Nou Inez.....ik kan je en handje geven.....op dit onmogelijke tijdstip....errug....slaap jij al?

Annelies zei

Misschien een tip. Als je een daglichtlamp gebruikt, dan zeker een uur voor het slapengaan daarmee stoppoen.

Hermie zei

Hihihihi, niet leuk dat je niet kunt slapen,maar ik moest even lachen om je verhaaltje.Ik slaap gelukkig weer goed sinds ik een pilletje heb voor de zenuwpijn in mijn benen. Nu hoor ik DH niet meer snurken en misschien snurk ik nu zelf wel(LOL)

Wieke van Keulen zei

Hopelijk is het toch nog gelukt. Nachtrust is toch wel erg belangrijk. Sterkte, ook met de pijn.

Lida zei

Oh wat is slapen toch heerlijk en hoe erg als het niet lukt! Hier veel te vroeg eruit en dan toch even terug gaat Tara te keer tegen de werklui! Nu eindelijk een beetje bijgekomen, maar ja ik slaap wel met oordopjes! Hoop dat je vannacht beter slaapt en die spiegel kan me gestolen worden! LOL! Hou je taai, groetjes
Lida

liefdevoortextiel zei

Zelf gebruik ik ook tramadol tegen de pijn,een tip, neem een paracetomol erbij, het werkt dan als een slaappil!

Shirley zei

Oh wat erg, ik weet wat het is, dan maar overdag een powernap.