vrijdag 18 november 2011

Ik heb een poosje terug bij de Action deze krans gekocht, want ik keek al jaren met bewondering naar de krans van Supergoof klik, nu is die van haar al helemaal vol met lieve, leuke herinneringen, frutsels en trutsels, die van mij moet nog groeien, maar iedereen die binnenkomt is op slag verliefd op deze krans, hij hangt dan ook al erg gezellig te wezen.
Dit spookje was gistermiddag alweer lekker opgeknapt en speelde weer vol overgave haar computerspelletjes.
Vanmorgen geen koorts en vrolijk aan de babbel zei DD, dus gaan ze alsnog naar de winterefteling, normaal ga ik mee daar naar toe, maar ik durf zo'n lange dag nog niet aan met mijn nieuwe schoenen en met mijn oude gaat het jammer genoeg niet, ik geniet vanavond wel van de verhalen van het spookje.
Ik schiet al aardig op met de buurvrouwaap, allen de staart en de oren en dan mag hij gevuld worden.


7 opmerkingen:

Johanna Zweden zei

Leuk die krans, en fijn dat spookje weer opgeknapt is
Fijne dag groetjes Joke

Hermie zei

Dus volgende keer als we bij jullie komen, moet ik iets meenemen om aan de krans te hangen?

Lida zei

Inderdaad een heel gezellige krans en hij hangt daar gaaf! Leuke dingen komen er vanzelf op hoor, dat merk ik hier ook, ik heb een hanger met daarboven hartjes en maar drie haakjes eraan en dat hangt gewoon helemaal vol en dan bedoel ik echt vol! Dus ik denk dat ik binnenkort ook maar een krans ga gebruiken, dan kan daar weer een hoop aankomen en dan kan er misschien weer wat papier op het prikbord, dat zit dus ook al weer bijna vol!
Fijne dag en lieve verhalen van de kleine meid, groetjes
Lida

Shirley zei

Ja wat een geniaal idee om hier een krans voor te gebruiken, ik zou niet weten waar ik hem moet hangen, overal hangen al quilts, anders ging ik er gelijk eentje halen.

Wieke van Keulen zei

Spookje..., ik vroeg me de hele week al af over wie je het zou hebben; een huisdier... Nou, dit is wel een heel lief meisje hoor!

Plakhuis zei

Een krans is idd super leuk. Ik heb er een mega grote in de etalage hangen. Natuurlijk ook helemaal volgehangen en die krijgt ook veel aandacht van mensen. Het doet zo sfeervol aan. Nu maar lekker sparen en vragen!

Anoniem zei

Leuke krans, die groeit vanzelf wel vol!
En Spookje heeft toch nog rode blosjes op haar wangen! Lief ding!